امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم معارف جنگ در مرکز آموزش 05 کرمان با بیان اینکه کشور ایران با داشتن تاریخی غنی و عمیق با هیچ کس جنگ نداشته، اظهار داشت: امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقایع تاریخی که در جهان رخ می‌دهد دارای آثار سوء و مثبتی است، بیان کرد: در بسیاری از کشورها دولت‌ها و سران آن نسبت به مردم بی‌تفاوت هستند، اما انقلاب اسلامی ایران که برخواسته از قلب مردم است و هدایت آن توسط رهبری بزرگ و الهی صورت می‌گیرد، اینگونه نیست و مردم را ولی نعمت خود می داند.
امیر اسماعیلی با اشاره به زمان آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران که با ترور توسط منافقان و خیانت بنی‌صدر همراه بود، عنوان داشت: ما به بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم چراکه نمونه آن در دنیا وجود ندارد.
وی ادامه داد: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی تاکنون نشان داده اند که اقتدار ما پابرجاست و هیچ دشمنی اجازه تعدی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه ارتش 48 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، عنوان داشت: امروز نیز نیروهای مسلح ما از آمادگی کاملی برخوردار هستند و توسط مقام معظم رهبری به خوبی هدایت می‌شوند.
سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه هر کس با آمریکا و دشمن دست بدهد، بدبخت می‌شود و به ضلالت می‌رود، اظهار داشت: شهدا اسطوره و قهرمانان کشور هستند و هر آنچه که در کشور داریم به برکت خون شهدا می باشد.
وی با تأکید بر اینکه جوانان باید از کشور دفاع کنند، گفت: نفوذ دشمن در خانواده‌ها را باید جدی بگیریم و با توجه به جوانان و اشتغال آنها پشت سر ولایت حرکت کنیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: مراقبت اصلی ما باید بر روی مسائل اقتصادی و فرهنگی و نفوذ دشمن باشد.

308/300

کد خبر: 712586

وب گردی

وب گردی