دکتر میرزاده عنوان کرد: پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در به ثمر رساندن استعدادهای نهفته زنان جامعه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به اولین همایش ملی نقش زنان در توسعه پایدار واحد دامغان تصریح کرد: امروز این دانشگاه با حضور بانوان محقق، دانشگاهیان و پژوهشگران توانمند و دانشجویان فرهیخته این توانایی را دارد که پیشگام تحول عظیم در زمینه به ثمر رساندن استعدادهای نهفته در زنان جامعه در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل پیام دکتر حمید میرزاده که از سوی دکتر عباسپور رییس واحد دامغان قرائت شد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استادان، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و شرکت کنندگان در اولین همایش ملی نقش زنان در توسعه پایدار واحد دامغان، باعث خرسندی است که دانشگاه آزاد اسلامی میزبان یک همایش ملی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ زن در جامعه است.

یکی از برنامه‌­های مهم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، حرکت به سوی پژوهش و رشد علمی به همراه غنی­‌سازی فرهنگی کشور است که در این راستا کاربردی کردن پژوهش‌­ها، گامی بسیار مهم در تحقق این اهداف والاست و از آنجایی که حدود 40 درصد بار آموزشی کشور بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است، تحول در این دانشگاه منجر به ایجاد تحول در رشد علمی و ارتقای فرهنگ نسل جوان جامعه خواهد شد.

امروز دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بانوان محقق، دانشگاهیان و پژوهشگران توانمند و دانشجویان فرهیخته این توانایی را دارد که پیشگام تحول عظیم در زمینه به ثمر رساندن استعدادهای نهفته در زنان جامعه در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

این‌جانب با پاسداشت خدمات و زحمات طراحان و مجریان این همایش ملی و تقدیر ویژه از صاحبان مقالات، امیدوارم این همایش سرمنشاء تعالی و رشد بهره‌وری کشور از توانایی‌­های کم نظیر بانوان جامعه اسلامی باشد.

200

کد خبر: 712690

وب گردی

وب گردی