رئیس واحد ارومیه:آینده علمی کشور بدون وجود دانشگاه آزاد اسلامی در ابهام بود‎

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در برنامه دانشجویی "صرفا خودمونی" این واحد گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود، آینده علمی کشور در هاله ای از ابهام فرو می رفت.

عزیز جوان پور گفت: آیت الله هاشمی از سرمایه های بزرگ کشور به شمار می آید و با فداکاری های خود طی بازه های مختلف زمانی در راستای اهداف انقلاب اسلامی، خود را وقف کشور کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فرصت های بزرگی در کشور ایجاد کرده است، گفت: باعث افتخار بنده است که از دست اندرکاران این دانشگاه در استان به شمار می آیم و تمام تلاش خود را در راستای ارتقای این دانشگاه انجام خواهم داد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تاسیس تا کنون تحولات زیادی را از حیث پیشرفت های کیفی و کمی به خود دیده که چشمگیر است، تصریح کرد: مدیریت و نظارت های آیت الله هاشمی طی این مدت سبب دستیابی های این دانشگاه به موفقیت است و این مجموعه همواره باید قدردان زحمات ایشان باشند.

برنامه صرفا خودمونی به همت روابط عمومی واحد ارومیه ضبط و تهیه شده است.

این برنامه، برنامه ای با هدف پالایش مشکلات دانشگاهی از دید دانشجویان و تلاش برای رفع آن تهیه شده است که موجب طرح شدن مطالبات دانشجویی شده است.

200

کد خبر: 712702

وب گردی

وب گردی