نمایندگان کمیسیون شوراها برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 انتخاب شدند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از انتخاب محمدقسیم عثمانی، احمد امیرآبادی فراهانی و علی اصغر یوسف نژاد به عنوان اعضای این کمیسیون در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر سلیمی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه، 23 آذرماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از انتخاب سه نفر از اعضای این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 خبر داد و گفت: آقایان محمدقسیم عثمانی، احمد امیرآبادی فراهانی و علی اصغر یوسف نژاد از طرف کمیسیون شوراها برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 انتخاب شدند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستور کار بعدی این کمیسیون اشاره و تصریح کرد: طرح یک شوری دهیاری ها در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد کمیته شوراها و شهرداری های این کمیسیون بررسی این طرح را که شامل چند ماده و تبصره است برای مدت 3 ماه مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: پیش از این کمیسیون فرصت دو ماهه ای به دولت داده بود تا لایحه دهیاری ها را به مجلس ارائه کند اما از آنجایی که دولت در این خصوص بدقولی کرد مجلس طرح آن را ارائه کرد که البته اگر در فرصت این سه ماه، لایحه نیز به دست کمیسیون برسد به صورت مقایسه ای مد نظر قرار خواهد گرفت.

سلیمی ادامه داد: طبق اخبار رسیده لایحه دهیاری ها از وزارت کشور به دولت ارائه شده اما هنوز در نوبت بررسی قرار نگرفته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون دهیاری ها وضعیت مشخصی به لحاظ فعالیت نداشتند و با این طرح می توانند به رسمیت شناخته شده و نحوه بودجه و هزینه کرد آنها مشخص شود.

308/300

کد خبر: 712737

وب گردی

وب گردی