برگزاری نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی در واحد خورموج

رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت:به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه آزاد خورموج برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسن قائدی رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: پژوهش یکی از دغدغه‌های دانشگاه آزاد است و هر جا دغدغه ایجاد شود عاملی برای حرکت است. هر چند کشور ما رشد خوبی در این زمینه داشته، اما تا رسیدن به مسایل آرمانی فاصله داریم.

وی افزود: پژوهش یکی از محورهای تولید در هر جامعه است و هفته پژوهش فرصتی برای ادامه توانمندی های یک مجموعه دانشگاهی و علمی است.

قائدی اضافه کرد:از جمله برنامه های این واحد دانشگاهی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، برگزاری نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی،تقدیر از پژوهشگر برتر، تقدیر از کارمندان نمونه حوزه پژوهش ، برگزاری مسابقات خلاقیت و کتابخوانی و همچنین بازدید علمی دانشجویان از نیروگاه گازی است.

وی ادامه داد: 6 کارگاه تخصصی رباتیک،خلاقیت،مقاله نویسی،پروپوزال نویسی،روش های جستجوی پیشرفته و فضای سایبری به مناسبت هفته پژوهش برای دانشجویان برگزار شد.

قائدی افزود: گسترش فعالیت های پژوهشی، افزایش طرح های پژوهشیو حضور موثر در مجامع علمی و پژوهشی کشور از جمله اهداف مورد نظر واحد خورموج عنوان کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: واحد خورموج تلاش می کند در راستای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و همگام سازی سیاستهای کلان دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارد.

205/200

کد خبر: 712940

وب گردی

وب گردی