تجلیل از پژوهشگران برتر در هفته پژوهش سال95

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، گفت: طی مراسمی در هفته پژوهش با حضور ریاست محترم واحد از دانشگاهیان و پژوهشگران برتر واحد تهران شرق تجلیل به عمل می آید.

به گزارش ایسکانیوز، کیا کجوری معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شرق بیان داشت: اطمینان دارم صیانت از دستاوردهای عظیم دانشگاه آزاد اسلامی بدون تلاش صادقانه و شبانه روزی افراد شایسته اندیشمند و پژوهشگر میسر نخواهد شد.

کیا گفت: در سال جاری طی پیگیری­ ها و رایزنی ­های صورت گرفته تفاهم نامه­ های ارزشمند و کاربردی با دفتر تحقیقات فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، نظام مهندسی ساختمان استان تهران، موسسه آموزشی آرشانیک آوید، نماینده انحصاری استاندارد بین المللی ایزو HKV انگلستان در ایران به امضا طرفین رسید که درصدد هستیم تا به نحو مطلوبی این تفاهم نامه ها عملیاتی و اجرایی شده و تا به حال موفقیت­ هایی حاصل شده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شرق در ادامه خاطر نشان کرد: این واحد دانشگاهی با تلاش­ ها و پیگیری­ های صورت گرفته توسط این معاونت موفق به عقد تفاهم نامه بین المللی همکاری علمی - پژوهشی با دانشگاه دولتی پوترای مالزی شد و یکی از دستاوردهای ارزشمند و اثربخش در حوزه علمی و پژوهشی برای این واحد دانشگاهی است.

وی از جمله برنامه­ های در نظر گرفته شده برای هفته پژوهش در واحد تهران شرق حضور در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، تجلیل از پژوهشگران برتر در بخش اعضای هیات علمی، تقدیر از ارائه کنندگان مقالات برتر و نخبگان باشگاه پژوهشگران جوان و نیز تجلیل از مقام آوران تیم بتن واحد تهران شرق در مسابقات ملی بتن را عنوان کرد.

205/200

کد خبر: 712952

وب گردی

وب گردی