تمدید قرارداد بازیکنان پرسولیس آغاز شد!

تعدادی از بازیکنان سرخپوشان قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند و احتمالا در روزهای آینده اخبار آن به صورت رسمی منتشر می شود.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت های لیگ برتر به هفته 14 رسید و با برگزاری یک بازی دیگر نیم فصل لیگ شانزدهم هم به پایان می رسد.

با تعطیلی نیم فصل، بازار نقل و انتقالات بار دیگر رنگ و بوی تازه ای می گیرد و تیم ها برای جبران تقاط ضعف به خرید و فروش بازیکنان خود می پردازند. پرسپولیس هم همانند سایر تیم ها بازیکنانی در لیست خرید و فروش دارد البته اکنون که سرخپوشان با 29 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند برای رسیدن به قهرمانی در تلاش هستند تا قرارداد برخی از بازیکنان شان را که امسال تمام می شود تمدید کنند.

در این بین مذاکرات اولیه ای هم بین باشگاه و برخی از بازیکنان انجام شد. البته مسوولان باشگاه پرسپولیس مشکل عمده ای در قرارداد بازیکنان خود ندارد زیرای بسیاری از مهره های کلیدی این تیم تا فصل آینده با سرخپوشان قرارداد دارند.

البته لازم به ذکر است که خبرهایی به گوش می رسد که تعدادی از بازیکنان سرخپوشان قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند و احتمالا در روزهای آینده اخبار آن به صورت رسمی منتشر می شود.

602/101

کد خبر: 712976

وب گردی

وب گردی