در مراسمی با حضور هیات رئیسه و کارکنان از پنج نفر از کارکنان واحد بجنورد که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر نور و مهربانی حضرت محمد(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) و برشماری ویژگی های اخلاقی و رفتاری پیامبر گفت: امید است بتوانیم در رفتار و اخلاق، فضیلت‌ها و ویژگی پیامبر بزرگوار را الگوی و سرمشقی برای خود قرار دهیم .

وی ضمن اشاره به نامگذاری هفته وحدت اظهار کرد: فاصله میان ۱۲ ربیع الاول که سالگرد ولادت بیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات اهل سنت است تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت رسول الله محمد صلى الله علیه و آله بنا بر روایات اهل شیعه می باشد از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

فیروزنیا خاطرنشان کرد: تجلی بسیار زیبایی از وحدت و همدلی را در این واحد دانشگاهی مشاهده می کنیم زیرا کارکنان از اقوام و مذاهب مختلف همچون اهل تسنن، تشیع، کرمانج، تات، ترک،فارس و .... در کنار هم با وفاق و همدلی سالیان سال در این دانشگاه به جامعه علمی خدمت رسانی می کنند.

رئیس واحد بجنورد ضمن تبریک آغاز هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: 27 آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است و این روز یادآور عروج مجاهد و عالمی ربانی، آیت اللّه مفتح از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه است.

فیروزنیا ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران بازنشسته در طول دوران خدمت گفت: کارکنان بازنشسته به عنوان ذخایر ارزشمند این سازمان محسوب می شوند و در این دانشگاه به روی این کارکنان همیشه باز خواهد بود.

در پایان مراسم از تلاش‌ها و زحمات محمدتقی رضوایی رضوان، سیدعلیرضا شمسایی، بهزاد طبسی، غلامحسین الهی و علی اصغر شهرامیان با اهدای لوح، یک جلد قرآن کریم نفیس و هدیه‌ای تجلیل به عمل آمد.

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تاکنون 15 نفر از کارکنان به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند.

کد خبر: 712992

وب گردی

وب گردی