حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی‌ فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من بیگانه به این سالن و دانشگاه نیستم و همیشه در دانشگاه حضور داشتم.

وی ادامه داد: آرزوی پیروزی همه سربازان اسلام در جبهه حق هستند، انشالله فتح حلب آغاز پیروزی اسلام بر کسانی باشند که با نام پیامبر علیه پیامبر می جنگند، لعنت خدا بر آنها و درود خدا بر کسانی که برای نام تشیع و اسلام می جنگند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پوشش نشانگر شخصیت انسان هست، امر ساده ای نیست، وقتی می گوییم می گویند بروید جلوی غارتگری ها و چپاولگری را بگیرید، مقایسه درست است اما گاهی باعث می شود که غفلت از دیگری باعث کمرنگ شدن آن شود، بدون شک لباس مسکن اول انسان هست، از روایات می فهمیم که لباس نشانگر شخصیت هست، عمامه من یک ادعا است؛ یونیفرم نظامی یک ادعا است یا لباسی که به تن شماست یک ادعا است، حتی اگر این ادعا نباشد روایت هست که می گویند لباس دشمن ما را نپوشید، در افغانستان ببینید غربیها دارند لباس سنتی آنها را می گیرند.

وی افزود: در مقایسه ها آنچنان نقیس العلیه ما را به خود مشغول می کند که نقیس فراموش می شود، امروز تغیر مدها یک پارامتر در حوزه اقتصاد هست، پوشش تاریخی چه بوده که بشر این پوشش را دارد؟ مساله حجاب و پوشش لباس امروز در علوم پایه مثل زیست شناسی عصبی بابی برای حجاب و عفاف باز هست، حیطه بسیار وسیع در این مساله وجود دارد و نباید خدای نکرده در قیاس ما به آن ساده نگاه کنیم.

این مقام مسئول افزود: لباس، نگاه و زلف یک کلمه نیست، قصه از آنجایی است که می گوید چشم فرو ببر، در مساله اجتماعی بسیار مهم است، قصه به تو چه ربطی دارد نیست قصه این نیست که شخصی لباس خاص بپوشد این در جایجای جامعه و از لحاظ روانی تاثیر دارد.

وی افزود: حواسم به یک نگاه فمنیستی است که طلسم مقدسی را در اسلام شکست به معنای ورود در قدرت، لزوم پایدار خوشی، عقلانیت زن با این اسامی این طلسم شکست. زن گراها به این سه شرایط گفتند عقلانیت زن و مانع شدن حجاب زن از حضور وی در جامعه ، قران چگونه این مساله را بیان می کند و با چه بهانه ای آدم و حوا را برهنه کرد؟ وَقُلْنَا یَا آدَمُ اسْکُنْ أَنتَ وَزَوْجُکَ الْجَنَّهَ وَکُلَا مِنْهَا رَغَدًا حَیْثُ شِئْتُمَا وَلَا تَقْرَبَا هَٰذِهِ الشَّجَرَهَ فَتَکُونَا مِنَ الظَّالِمِینَ، خداوند شما را به این دلیل نهی کرد از این درخت این بود که ملک نشوید، ملک نشانه جایگاه عقلانیت است، خدا فرمود به این درخت نزدیک نشوید تا لذت پایدار را دریابید، سازمانهای بین المللی سوگند یاد کردند که این قداست زن را بشکنند، تا این درخت را خوردند یک اتفاقی افتاد و آن هم پدیدار شدن عورت زشتشان بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سومین عنصری که برای شکستن عفاف و حجاب بود چه کردند؟ مساله جنگ شیطان با انسان است ، فریفتن انسان به توجیه انسان در جلوه گری وی است، مبادا با کرشمه سخن بگویید و این عفاف حجاب را بشکنید، ما دقیقا فیلسوف می شویم و برای هر کاری که علیه کلام خدا می گوییم بهانه ای می یابیم.

این مقام مسئول گفت: کسانی که مدعی آزادی هستند خود منافی آزادی هستند و به خاطر اعتراض شخصی وی را هل می دهند تا چادرش در می آید، این عین کفر و شرک هست. بیایید در هر دوره ای هرکس قدرت در دستش هست مرد باشد نه اینکه زن نباشد یعنی اینکه انسان باشد، بعضی وقتی رفقای خودشان مسلط هستند خفه خون می گیرند، بیایید همیشه احساس کنیم انسانیم و با ادب و با وقار بایستیم یکی از اموری که حرف امثال من بی اثر می شود این است که در روزی که دوستانم در قدرت هستند سکوت می کنم و بالعکس این را خدا اثر نمی دهد.

205/200

کد خبر: 712993

وب گردی

وب گردی