کسب مهارت های بیشتر از طریق عضویت در انجمن آسایهل

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری کلاس های آموزش مقدماتی کمک های اولیه در این واحد خبر داد.

سید محمد احسان نوربخش بروجردیان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان این مطلب افزود: کلاس های کانون دانشجویی هلال احمر در دوره مقدماتی (کمک های اولیه) از چهاردهم آذر برگزار شده است در این زمینه تاکنون 2 کلاس تشکیل شده است که در هرکدام ۳۵ نفر شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: برگزاری این کلاس ها تا پنجم دی ماه ادامه دارد و در پایان دانشجویانی که در این کلاس ها شرکت کرده اند، در یک آزمون با موضوع آموزش های امداد و کمک های اولیه به صورت کامل برگزار می شود در صورت قبولی این دانشجویان ، مدرک مقدماتی کمک های اولیه به آن ها اهدا می شود.
دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: میزان استقبال دانشجویان این واحد در زمینه ی فراگیری کمک های اولیه امداد و نجات بسیار مناسب است و آن ها در این کلاس ها شرکت می کنندتا بتوانند در شرایط خاص و اضطراری جان یک نفر را نجات دهند.

وی با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در انجمن آسایهل ضمن تبریک به دکتر میرزاده گفت: فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست ، در این زمینه اگر به سابقه مدیریتی دکتر میرزاده نگاه کنیم، درمی یابیم انتخاب وی به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل انتخاب کاملا درست و صحیحی بوده است.

نوربخش بروجردیان اضافه کرد: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل زمینه فعالیت بیشتر دانشگاه آزاد علمی در زمینه های علمی پژوهشی با کشور ها و دانشگاه های برتر جهان را فراهم کرده است همچنین با استفاده از این فرصت دانشگاه های عضو آسایهل می توانند مهارت های بسیاری کسب کنند و با مشارکت سایر اعضای انجمن، پروژه های مشترکی را آغاز کنند.

701

کد خبر: 713001

وب گردی

وب گردی