جلالی: احساس خوبی نسبت به بازی مقابل سایپا دارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تأکید کرد، احساس خوبی نسبت به دیدار تیمش مقابل سایپا دارد و اینکه تیمش در دیدار بازی به دنبال سه امتیاز است.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: احساس خوبی نسبت به این بازی دارم. فکر می‌کنم آن چیزی که پس از سال‌ها کار کردن برای من می‌ماند و با ارزش است دیدن بازیکنان قدیمی است و شاید این باارزش‌ترین چیزی است که در گذشت زمان به من می‌رسد. بازیکنان سایپا و فولاد و دیگر بازیکنان و مربیانی که با آنها کار کردم چنین دیدگاهی را در قبال‌شان دارم.

وی افزود: امیدوارم تقابل دو تیم پیکان و سایپا سرشار از دوستی و البته یک بازی زیبا باشد و در نهایت ما بتوانیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا شناخت کافی از تیم سایپا دارد و این شناخت را به بازیکنان خود انتقال داده است یا نه، تصریح کرد: طبق معمول هر بازی ما سعی می‌کنیم اطلاعات در مورد تیم حریف را جمع‌آوری و به بازیکنان انتقال دهیم. در مورد این دیدار هم همین کار را انجام دادیم. بازیکنان ما طوری کار می‌کنند که به من امیدواری می‌دهند و انتظاراتم از آنها بالا رفته است. مطمئنم فردا بازی خوبی مقابل سایپا انجام خواهیم داد.

جلالی با اشاره به آخرین وضعیت آرش برهانی نیز گفت: برهانی دارد زحمت می‌کشد. او حدود 10 کیلوگرم وزن کم کرده است. وقتی شما در چند ماه این‌قدر وزن کم می‌کنید یک مقدار از لحاظ قوای جسمانی تحلیل می‌روید. برهانی نیاز به زمان دارد تا به شرایط خوب خود برگردد.

وی در ادامه در مورد اینکه اگر تیم پیکان موفق به شکست سایپا شود، وضعیت خوبی پیدا خواهد کرد و آیا این نکته را به بازیکنانش یادآورشده است یا خیر، تصریح کرد: من در هیچ بازی سعی نکرده‌ام بازیکنانم را برای بردن هیجان‌زده کنم، بلکه برای بازی خوب به آنها شور واشتیاق داده‌ام. شما باید طوری بازی کنید که وقتی در رختکن هستید از خودتان راضی باشید. به همین دلیل می‌بینید که بچه‌های ما تا آخرین لحظات امید به بردن را از دست نمی‌دهند و تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد برنامه‌های این تیم در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: اهداف‌مان این بوده که خودمان را در لیگ برتر حفظ کرده، به ثبات برسیم و زمینه خوبی برای پیکان رقم بزنیم. امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم پیکان را ترمیم کرده و زیرساخت‌های خوبی فراهم کنیم. البته این ترمیم خیلی کم خواهد بود.

جلالی در واکنش به شایعه مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سیاوش یزدانی و منشا گفت: واقعاً از این موضوع ناراحتم، چون به تیم‌مان ضربه می‌زند. در همه جای دنیا وقتی بازیکنی را می‌خواهند قواعد خودش را دارد. اینکه از راهی وارد شویم که قصد تخریب باشد، قواعد خوبی نخواهد بود. ظاهراً همه تیم‌های لیگ برتر کار می‌کنند تا فرآورده‌های خود را به چند تیم تقسیم کنند. اگر پرسپولیسی‌ها بازیکنی را می‌خواهند فرآیند خاص خودش را دارد و نباید به تیم لطمه بزنند. اگر بازیکن را نمی‌خواهند تکذیب کنند، ولی اگر می‌خواهند طبق فرآیندش پیش بروند. من وقتی به تمرین می‌روم با ذهن بازیکنانی روبه‌رو می‌شوم که پراکنده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش این است که پرسپولیس قصد تخریب پیکان را دارد، گفت: نمی‌دانم هر تیمی که این کار را می‌کند، قصدش تخریب است و صحیح نیست. فرض کنید که ما از صبا بازیکنی را می‌خواهیم و روزهای متوالی در روزنامه‌های منتصب به خودمان می‌گوییم که این بازیکن را می‌خواهیم آیا این بازیکن می‌تواند برای صبا بازی کند؟ قاعده جذب بازیکن این است که در فصل نقل‌وانتقالات در مورد آن صحبت کنیم.

602/101

کد خبر: 713005

وب گردی

وب گردی