فرکی: سایپا در این دیدار محکوم به بردن است/  در نیم فصل چند جا به جایی داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما چند بازیکن جوان در اختیار داریم که با ما تمرین می کنند؛ حتی احتمال دارد در نیم فصل چند جابه جایی داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: این یک بازی خانگی است.بازی سختی مقابل پیکان داریم. پیکان در جایگاه خوبی در جدول قرار دارد ولی برعکس ما به جایگاهی که می خواستیم نرسیدم و می خواهیم جایگاه خود رادر جدول بهتر کنیم. ما در این بازی محکوم به برد هستیم.

وی ادامه داد: چون دو تیم تهرانی هستند باید بازی خوبی انجام دهند. در این بازی دنبال این هستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. ولی اعتقاد دارم مشکلات ما پابرجاست. ما تعدادی مصدوم داریم که باعث هفته گذشته چند بازیکن جوان برای ما بازی کنند و باعث شد سه امتیاز کسب کنیم. این اتفاق در دیدار فردا هم خواهد افتاد تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم. در فوتبال چیزی از قبل قابل پیش بینی نیست. پیکان شروع خوبی در لیگ داشته است. ما در 4، 5 بازی اخیر بدشانس بودیم امابرعکس پیکان نتایج خوبی گرفته است.

فرکی درباره بازیکنان مصدوم گفت: دروازه بان خارجی ما مصدوم است و همچون علی قلی زاده و مهدی ترابی را در اختیار نداریم. امید خالدی که دیروز انگشتش در تمرین آسیب دید که باعث دررفتگی انگشتش شد. البته خالدی احتمال دارد که بتواند برای ما بازی کند.

وی درباره مشکلات گلزنی تیمش خاطرنشان کرد: ما امسال هنوز نتوانستیم کارهای مطلوب خود را کامل کنیم. ما چند بازیکن جوان در اختیار داریم که چند روز است با ما تمرین می کنند ما نیاز به زمان داریم. حتی احتمال دارد در نیم فصل چند جابه جایی داشته باشیم. البته آنهایی هم که اضافه شوند نیاز به زمان دارند. تمام تلاش مان این است که این مشکلات را برطرف کنیم و بتوانیم رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم.

فرکی درباره استعفا که باعث شوک به تیم شد، گفت: هنوز به شرایط مطلوب نرسیدیم. در بحث داوری هم بدشانس بودیم که منجر به این شد چند امتیاز را از دست بدهیم. تیم ها نسبت به ما این شانس را بیشتر داشتند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند ما نیاز به آرامش داریم و فاصله ما با تیم های پنجم جدول زیاد نیست و می توانیم خود را به بالای جدول برسانیم. البته این معنی اش این نیست که تیم ما مشکل ندارد. نیاز به زمان طولانی داریم که آنها را حل کنیم تا به تیم مطلوب خود برسیم. از مسوولان باشگاه تشکر می کنم که از من و بچه ها حمایت می کنند که بتوانیم از این حالت خارج شویم. مشکل بزرگتر ما این است که از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستیم و تلاش می کنیم این مشکل برطرف شود.

602/601

کد خبر: 713039

وب گردی

وب گردی