صدور مجوز برای تمام درخواست های راه اندازی کانون های دانشجویی

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: به تمام مجوز های درخواستی برای راه اندازی کانون های مختلف پاسخ مثبت داده شده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ سیداحمد معتمدی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی رویش که صبح امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشگاه هایی است که فعالیت های مذهبی آن در تمام طول سال فعال است و علاوه بر این در زمینه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز از دانشگاه های فعال محسوب می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت مسجد این دانشگاه یک هزار و ۵۰۰ نفر ولی با توجه به حجم فعالیت های مذهبی این دانشگاه این ظرفیت پاسخگو نبوده و در حال رایزنی برای افزایش آن هستیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به فعالیت کانون های دانشجویی و فرهنگی افزود: در حال حاضر فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان دو تا سه برابر افزایش یافته است و به تمام درخواست های مجوز برای راه اندازی کانون های مختلف با سلایق و تفکرات مختلف پاسخ مثبت داده شده است.

معتمدی با بیان اینکه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بودجه لازم برای فعالیت کانون های دانشجویی فرهنگی اختصاص داده می شود افزود: ما اعتقاد داریم، دانشجو نباید یک بعدی باشد بلکه باید در همه عرصه های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی وارد شود. دانشجویی که فارغ التحصیل می شود، نباید به این صورت باشد که طرحی پیش روی وی قرار دهند و بگویند طراحی کن، بلکه دانشجو باید بتواند در عرصه مدیریت و کارشناسی وارد شود و در کنار کار علمی قدرت تحلیل داشته باشد چرا که اگر اینگونه نباشد نمی تواند مدیر و کارشناس خوبی باشد.

وی افزود: ما برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و فعالیت های فوق برنامه ارزش قائلیم و بر روی آنها سرمایه گذاری لازم را انجام می دهیم و معتقدیم دانشگاه های نسل سوم دانشگاه هایی هستند که مجموعه ای از فعالیت ها را در راس کارهای خود قرار می دهند .

منبع: مهر

203/200

کد خبر: 713047

وب گردی

وب گردی