گلکسی S8 صفحه نمایش مسطح ندارد

براساس اطلاعاتی که در سایت Korea Herald قرار گرفته، گوشی گلکسی S8 تنها در یک مدل با صفحه نمایش خمیده راهی بازار می‌شود و مدلی با صفحه نمایش مسطح نخواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این اطلاعات گفته شده که گلکسی S8 دو مدل با اندازه‌ی ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچ خواهد داشت که هر دوی آن‌ها از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برند. حتی گفته شده که صفحه نمایش تقریبا ۹۰ درصد فضای روی گوشی را در بر گرفته و به همین دلیل تقریبا بدون لبه به نظر می‌رسد.

در طول دو سال گذشته سامسونگ همیشه یک مدل با صفحه نمایش خمیده از پرچم‌دار خودش راهی بازار می‌کرد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت دیگر نمی‌خواهد گوشی‌های رده بالای خودش را با صفحه نمایش مسطح عرضه کند.

برخی از تحلیل‌گران به این موضوع اشاره کرده‌اند که در خواست بازار برای داشتن یک صفحه نمایش خمیده زیاد نیست و سامسونگ با حذف مدل مسطح بازار را از دست می‌دهد؛ اما از طرف دیگر گفته شده که نداشتن حاشیه روی گوشی باعث می‌شود که مردم ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند و فضای بیشتری برای تماشای مضامین مختلف در اختیار داشته باشند.

گروهی دیگر می‌گویند که سامسونگ باید یک محصول قابل انعطاف راهی بازار کند. محصولی که به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2017 به نمایش در می‌آید. این شرکت کره‌ای گفته بود که قصد دارد یک گوشی قابل انعطاف تولید کند که می‌توان آن را مانند کیف پول خم کرد. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های تاشوی قابل انعطاف خودش را جایگزین گوشی‌هایی با صفحه نمایش مسطح کنند.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 713116

وب گردی

وب گردی