600 شرکت داخلی و خارجی از جمله 240 استارتاپ در الکامپ بیست و دوم حضور دارند

«ناصر علی سعادت» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در نشستی مطبوعاتی به تشریح جزئیات نمایشگاه الکامپ بیست و دوم پرداخت و اعلام کرد امسال حدود 600 شرکت داخلی و خارجی و استارتاپ در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز؛ او اعلام داشت سال گذشته قول دادیم الکامپ دیگر افت و خیزهای دوره های گذشته را تجربه نکند، و به همین دلیل در الکامپ 21 بخشی از این عقبگرد را جبران کرده و امسال نیز رکوردهای تازه ای را ثبت خواهیم نمود.

«سعادت» در رابطه با گسترش ارتباطات بین المللی می گوید همکاری رسمی الکامپ با نمایشگاه سبیت آلمان به عنوان دومین نمایشگاه مهم IT دنیا آغاز شده و بر این اساس، مدیر نمایشگاه سبیت در تهران حضور خواهد داشت. همچنین پاویون کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان نیز در الکامپ بیست و دوم برپا می شوند.

رئیس سازمان نصر کشور با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه در تاریخ 25 الی 28 آذرماه، اعلام کرد که به خاطر تقارن با هفته پژوهش، تنها نیمی از فضای نمایشگاه بین المللی تهران به الکامپ اختصاص داده شده، اما با وجود این محدودیت، توانسته اند فضایی را برای پاویون های استانی نیز فراهم سازند.

در همین رابطه «باقر بحری» مدیر اجرایی این نمایشگاه نیز از حضور مستقیم 50 شرکت خارجی در الکامپ بیست و دوم خبر داد، ضمن اینکه به گفته او هیئت 60 نفره ای نیز از مالزی برای بازدید به تهران خواهند آمد. وی ادامه داد به دلیل محدودیت فضا، تقاضای 300 شرکت برای حضور در این رخداد پذیرفته نشد.

گفتنیست الکامپ بیست و دوم از فردا، پنج شنبه 25 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

203/200

کد خبر: 713121

وب گردی

وب گردی