انتخاب دو عضو هیات علمی واحد رشت  به عنوان پژوهشگران برتر هفدهمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان گیلان

دو تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان پژوهشگران برتر هفدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان گیلان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و فرهیختگان و پژوهشگران استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزارشد، دو تن از اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان پژوهشگران برتر این جشنواره انتخاب و از توسط استاندار گیلان از آنان تقدیر شد.

وی ادامه داد: در این مراسم دکتر شهاب شریعتی دانشیار گروه شیمی و دکتر بهزاد کاویانی دانشیار گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانستند با کسب امتیاز های لازم به عنوان پژوهشگران برتر در گروه علوم پایه و ریاضی و گروه کشاورزی و منابع طبیعی انتخاب شده و حائز دریافت لوح تقدیر گردند.

مشک بید حقیقی افزود: در قسمتی از این تقدیر نامه آمده است « رشد و بالندگی علمی وفناوری کشور در دستیابی به قله های پیشرفت در سایه تلاش و کوشش پژوهشگران ، فناوران و نخبگان فرهیخته ای است که با جهاد علمی خویش اقتدار ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

وی با اشاره به قسمتی دیگر از این تقدیر نامه ادامه داد: ضمن گرامیداشت ایام هفته پژوهش و فناوری و با عنایت به بررسی های انجام گرفته در ستاد هفته پژوهش و فناوری استان گیلان، جنابعالی موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر در هفدهمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان گیلان گردیده اید. امید است در سایه عنایات خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق سیاست کلی دولت تدبیر و امید و شعار سال با عنوان « پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری ، زیربنای اقتصاد مقاومتی» گام های استوار تری برای اعتلای کشور عزیزمان ایران و نسل های آینده بردارید.

200

کد خبر: 713175

وب گردی

وب گردی