مک‌بوک پرو‌های جدید اپل قیمت ارزانی ندارند. البته اپل سعی کرده سخت افزار بسیار خوبی روی محصولات جدیدش قرار دهد؛ اما به نظر می‌رسد که مک‌بوک پرو‌های جدید نتوانسته‌اند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند. اتفاقی که باعث شده این افراد به سمت خرید محصولات سرفیس شرکت مایکروسافت بروند.

به گزارش ایسکانیوز؛مایکروسافت هم اعلام کرده که در ماه گذشته شاهد فروش بالای محصولات سرفیس از قبیل تبلت‌های سرفیس پرو و لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک بوده است. دلیل این اتفاق هم می‌تواند جذب مشتریان اپل و نارضایتی این افراد از مک‌بوک پروهای جدید باشد. مایکروسافت در بیانیه‌ی خودش گفته:” شاهد این موضوع بودیم که افراد بیشتری از سمت کامپیوترهای مک به سمت سرفیس آمدند. برنامه‌ی تعویض محصولات ما با مک‌بوک‌ها فوق‌العاده‌ترین حالت خودش را پشت‌سر گذاشت. خیلی خوشحالیم که سرفیس‌ها توانستند افراد ناراضی از مک‌بوک پرو‌های جدید را به سمت خودشان جلب کنند. البته بسیاری از این افراد خیلی حرفه‌ای بودند و به این نتیجه‌ رسیدند که سرفیس گزینه‌ی بهتری است.”

البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که در زمان‌ معرفی مک‌بوک پروهای جدید انتقادهایی به این محصولات صورت گرفت. خیلی‌ها می‌گفتند که اپل می‌توانست مدلی با ۳۲ گیگابایت رم عرضه کند اما این کار را انجام نداد. نبود درگاه کارت حافظه و USB Type-C هم برخی از نقص‌های مک‌بوک‌های جدید بود. کاربران با دیدن این شرایط و قیمت بالای محصولات اپل تصمیم گرفتند که به سراغ دستگاه‌های دیگر بروند.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ آیا قیمت بالای محصولات اپل و عدم رضایت کاربران باعث شد که فروش محصولات سرفیس بیشتر شود؟ یا اینکه فکر می‌کنید مک‌بوک‌های جدید محصولات بسیار خوبی هستند.

منبع : دیجی کالا

203/200

کد خبر: 713233

وب گردی

وب گردی