جاده‌های برفی استانهای غربی/ رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شروع فعالیت سامانه بارشی برف و باران در محورهای غربی خبرداد و گفت: با توجه به کاهش دماو یخ زدگی معابردر ساعات پایانی روز، رانندگانی که قصد سفر به محورهای غربی و ارتفاعات را دارند، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، کرمانشاه و همدان شاهد بارش برف هستیم. همچنین بارش برف را در محور ایلام-اسلام آباد ، ایلام -کرمانشاه ، ارتفاعات محور کرج -چالوس و آزاد راه زنجان ـ تبریز نیز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد:بارش باران در اغلب محورهای استان های ایلام، چهار محال بختیاری، همدان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه و غرب استان مازندران دیده می‌شود و تردد در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و محور سراب در آذربایجان شرقی نیاز به استفاده از زنجیر چرخ دارد.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در محور کرج به سمت قزوین در محدوده پل حسین آباد تا پل حصارک سنگین گزارش شده است.

منبع:ایسنا

701

کد خبر: 713257

وب گردی

وب گردی