اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور/ افزایش 8.9 درصدی تردد جاده ‌ای

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش 8.9 درصد تردد جاده ای در کشور، جزئیات ممنوعیت ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی راه های مواصلاتی کشور تا روز یکشنبه (28 آذر) را اعلام کرد.
حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌ شهری، ۸.۹ درصد افزایش داشته است.
اوج تردد وسایل نقلیه در 24 ساعت گذشته بین ساعات ۱۶تا ۱۷ و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار صبح انجام شده است که بر این اساس، رانندگان می توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
به گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه (28 آذر) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
در این مدت، تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه سواری تا ساعت 23 روز شنبه (27 آذر) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 22 روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
در محور هراز، تردد همه وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 23 روز شنبه(25 آذر) از رودهن به سمت آمل ممنوع و ازساعت16 تا 23 همان روز از آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه انجام می شود.
در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت(به استثناء حاملان موادسوختی ویافاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
در محور هراز ، تردد همه تریلرها همچنان ممنوع است.
درمحور هراز، تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه تا شنبه ممنوع است.
در محور فیروزکوه، تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 22 روز های چهارشنبه (24 آذر) و شنبه (27 آذر) از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.
محور فرعی شمشک – دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین)، واقع در استان های تهران و البرز تا اطلاع بعدی، به دلیل وضعیت آب و هوا و نبود ایمنی کافی، مسدود است.
رانندگان برای اطلاع از وضعیت سایر راه های مواصلاتی کشور می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور مراجعه کنند.

602

کد خبر: 713265

وب گردی

وب گردی