ولایتی: حلب قله پیروزی‌های مقاومت است

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت با تاکید براینکه حلب قله پیروزی های مقاومت است، گفت: با پیروزی حلب، دولت و مردم سوریه، عراق و یمن تشویق به ادامه مقاومت می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پنج شنبه در دیدار با جمعی از علمای لبنانی که در بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه جنگ 33 روزه اوج پیروزی مقاومت بود و همین زمینه موفقیت های بعدی در سوریه، عراق و یمن را فراهم کرد، افزود: پس از آزادسازی حلب که قله پیروزی های مقاومت به حساب می آید، به زودی شاهد آزادی موصل هم خواهیم بود.
وی ادامه داد: در یمن هم اگر چه مقاومت شهدای بسیاری داد اما سربلند بیرون آمد.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: البته این پیروزی ها به منزله پایان تروریسم و افراطی گری نخواهد بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با هوشیاری و ایستادگی این مسیر درخشان را ادامه دهیم.
ولایتی جنگ سوریه جنگ احزاب خواند و افزود: آمریکا، اروپا، صیهونیست ها، عربستان و قطر می خواستند همچنان حلب را در تصرف داشته و زمینه تجزیه سوریه به دو سوریه شمالی و جنوبی را فراهم کنند.
وی تاکید کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان فردی استثنایی است. او را هدیه ای الهی در امر حمایت از لبنان و عزت مسلمین می دانیم.
وی ادامه داد: مردم لبنان به طور عام وحزب الله و مقاومت اسلامی به طور خاص موجب افتخار جهان اسلام و جهان عرب هستند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مجمع ادامه داد: اولین شکستی که به صهیونیست ها وارد شد توسط حزب الله بود قبل از آن رژیم صهیونیستی یک هیمنه کاذبی در اذهان منطقه ایجادکرده بود که حزب الله آن را شکست.
ولایتی تصریح کرد: جنگ 16روزه اولین شکست را بر آنها وارد کرد و جنگ 33 روزه اوج پیروزی بود و صهیونیست ها اعتراف کردند به این که شکست خورده اند و از آن پس این باب باز شد و ما شاهد شکست های آنها در منطقه غزه هم بودیم .
وی در پایان تاکید کرد:مقاومت اسلامی در لبنان مقدمه ای برای پیروزی های بعدی در سوریه عراق و یمن شد.

منبع: ایسنا

303

کد خبر: 713305

وب گردی

وب گردی