اولین نشست دانشگاهیان شهرستان تربت جام با فرماندار

اولین نشست دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان با فرماندار، به همت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که با موضوع "ثمره دولت تدبیر در تربت جام چه بوده است" برگزار گردید، علی رستمی فرماندار دولت تدبیر و امید با انتقاد از برخی برنامه ها و اقدامات دولت گذشته، به تشریح عملکرد دولت یازدهم در حوزه های مختلف سیاسی، افتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان پرداخته و به سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ داد.

علی رستمی، فرماندار در ابتدای صحبت های خود در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت و ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه، با ابراز خرسندی از حضورش در جمع بزرگ دانشگاهیان، از سکوت سیاسی دانشجویان انتقاد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید به اینگه به دنبال تعریف از مسئولین و دولت نیستیم گفت: معتقدم نقد و انتقاد قشر فرهیخته شهرستان از مسئولین هر چند غیر منصفانه، می تواند در جهت پویایی ادارات و نیز رشد و شکوفایی شهرستان موثر باشد.

علی رستمی در پایان با تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام و به ویژه انجمن اسلامی دانشگاه در برگزاری این نشست، خواستار تلاش بیش از پیش تشکل های دانشجویی شهرستان در جهت نقد و نیز تبین عملکرد مسئولین شهرستان شد.

200

کد خبر: 713332

وب گردی

وب گردی