بدنه شیشه ای و دوربین سلفی با کیفیت در نسل بعدی گلکسی A7

هرچه به انتهای سال جاری میلادی نزدیک می شویم، انتظارها برای معرفی نسل 2017 موبایل های سری گلکسی A سامسونگ رو به افزایش می رود. اخیراً هم اطلاعاتی تازه، به همراه جدول مشخصات سخت افزاری گلکسی A7 جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، گفته می شود که فبلت تازه سامسونگ مجهز به نمایشگر تمام اچ دی 5.7 اینچی از نوع «Super AMOLED»، چیپست مجتمع اگزینوس 7880 و 3 گیگابایت رم خواهد بود. ضمن این که دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی نیز برای حافظه داخلی آن در نظر گرفته شده است.

از درگاه ورود کارت حافظه میکرو اس دی و باتری 3500 تا 3600 میلی آمپر ساعتی به عنوان دیگر مشخصات فنی A7 مدل 2017 یاد می شود.

سامسونگ قصد دارد در دوربین اصلی و سلفی این موبایل از سنسور مشابه 16 مگاپیکسلی بهره ببرد. گشادگی لنز هر دو این ماژول ها برابر با f/1.9 ذکر شده است، که این به معنی عملکرد مناسب در نور کم محیط است. سنسور اثر انگشت و درگاه USB-C نیز از مواردی هستند که به طور قطع باید انتظار حضور آنها را در محصول میان رده سامسونگ داشته باشیم. علاوه بر این ها، گمان می رود این گجت از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک نیز بهره مند باشد.

شنیده شده بدنه پشتی گلکسی A7 سامسونگ تمام شیشه ای بوده و در لبه ها دارای قوس است، که این البته خطر آسیب پذیری بیشتر آن را نسبت به بدنه های فلزی افزایش می دهد.

در هر حال حاضر، تنها یک مورد در خصوص فبلت میان رده سامسونگ نامعلوم باقی مانده، آن هم تاریخ معرفی و عرضه رسمی است. به طور قطع به زودی در این خصوص نیز اخبار تازه ای به گوش خواهد رسید.

200

کد خبر: 713335

وب گردی

وب گردی