ذوالنور: پیگیر در دستور قرار گرفتن طرح توسعه فناوری هسته‌ای در مجلس هستیم

‎رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیگیر در دستور قرار گرفتن طرح توسعه فناوری هسته‌ای در قبال نقض برجام در مجلس هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت السلام ذوالنور نماینده مردم قم با اشاره به تاخیر در ارائه طرح دوفوریتی الزام دولت به توسعه فناوری هسته ای در قبال نقض برجام به صحن و اجازه رییس مجلس در رابطه با در دستور قرار گرفتن این طرح در مجلس، گفت: این طرح چاپ شده و معاونت قوانین مجلس به ما قول داده تا یکشنبه آینده در صحن علنی توزیع شود.

‎رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نائب رئیس مجلس اجازه توزیع طرح مذکور رلدر صحن داده است ؛ بیان داشت: اجازه توزیع طرح در صحن به معنی در دستور قرار گرفتن آن نیست، لذا تنها در صورت توزیع، ریاست مجلس دستوری مبنی بر در دستور قرار گرفتن آن را در نوبت بررسی می دهد.

‎ذوالنور تصریح کرد: طبق بررسی ما در حال حاضر یک طرح دوفوریتی در نوبت مقابل این طرح قرار دارد و علی القاعده این طرح باید یکشنبه آینده در مجلس مطرح شود تا اینکه سه شنبه مورد بررسی قرار گیرد.

‎عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که طرح مذکور در مجلس مطرح شود یا خیر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاید دوستان هئیت رئیسه اجازه طرح این موضوع را به دلیل برخی مصلحت ها در مجلس ندهند و یا ممکن است این طرح در دستور قرار بگیرد اما با این حال ما مصریم تا این طرح در دستور مجلس قرار گیرد.

300/302

کد خبر: 713349

وب گردی

وب گردی