یونسی : امنیت ایران حاصل وحدت اقوام و گروه‌های مختلف است

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اهمیت امنیت در کشور، گفت: امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه‌های مختلف است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی پنجشنبه شب در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و علمی قم، تصریح کرد: این ویژگی‌ها موجب متمایز شدن قم از سایر استان‌ها شده است.

وی قم را محور اصلی تحولات فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: مسأله مهاجرت به قم، تأثیرات فرهنگی متفاتی در قم خواهد داشت و یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد توجه در قم می‌باشد.

دستیار ویژه رییس جمهور زائرپذیری و گردشگری مذهبی را از مهمترین عامل توسعه استان قم عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند زمینه گسترش قم و گشایش‌های اقتصادی را فراهم نماید.

دستیار ویژه رییس‌جمهور با تأکید بر لزوم تأمین اماکن امن و آسایش جهت مسافران وزائران در قم، افزود: در این راستا حضور بخش خصوصی در کمک به دولت نقشی اساسی دارد.

یونسی با بیان این که اقتصاد پویا موجب نشاط اجتماعی است، گفت: نگاه ویژه و تحولگرا در مسائل اقصادی می‌تواند موجب رشد اقتصاد کشور شود.

وی همچنین بر موضوع امنیت کشور بعنوان یک دستاورد مهم در نظام اشاره نمود و ادامه داد: این امنیت حاصل وحدت و انسجام همه اقوام و گروهها در کشور است.

302/300

کد خبر: 713419

وب گردی

وب گردی