برگزاری کارگاه های آموزش آی تی در نمایشگاه الکامپ

سازمان فنی و حرفه ای کشور از برگزاری کارگاه های آموزش آی تی در حاشیه نمایشگاه الکامپ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تولید محتوای آموزشی در دوره های جذاب مهارتی، برگزاری دوره کاربردی آموزش تولید محتوای الکترونیکی و صدور گواهی حضور در کارگاه آموزشی، از دیگر برنامه هایی این سازمان در نمایشگاه الکامپ است.
هدف اصلی از برگزاری این کارگاه های آموزشی، علاوه بر معرفی چند موضوع جذاب و نوین در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات به علاقمندان این حوزه، اجرای کامل فرآیند تولید و نشر محتواهای الکترونیکی آموزش های مهارتی و ارتقای سطح مهارتی علاقمندان این بخش در تولید محتوای آموزش های مهارتی اعلام شده است.
براساس این گزارش، کارگاه های آموزشی یادشده همسو با اجرای طرح توسعه 10 برابری محتوای آموزشی سازمان فناوری اطلاعات ایران برنامه ریزی شده است.
قرار است به طور همزمان همه فرآیند برگزاری این کارگاه ها به طور 360 درجه تصویربرداری و محتوای آموزشی آن به صورت برخط(آنلاین) و رایگان در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
سازمان فنی و حرفه ای اعلام کرده علاقمندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می توانند به طور زنده از طریق نشانی www.portaltvto.com کارگاه های آموزشی را مشاهده کنند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 25 تا 28 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان است.

101/402

کد خبر: 713427

وب گردی

وب گردی