درخشش محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دستاورد های پژوهشی و فناورانه

غرفه محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در هفدهمین نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناورانه با ارائه محصولات جدید در محل نمایشگاههای بین المللی تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر گفت:در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار که در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با ارائه محصولات جدید حضور پیدا کرد .

حمد سالار کسرایی محصولات تجاری شده دانش بنیان را مهم دانست و خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه در تولید محصولات دانش بنیان اهمیت تجاری سازی آنها از اولویت خاصی برخوردار است لذا کوشیده ایم در خصوص تجاری سازی و عقد قرارداد با مراکز فنی و موسسات و سازمانها جهت استفاده از محصولات دانش بنیان مرکز رشد این واحد دانشگاهی اقدام کنیم.

وی ادامه داد :در این نمایشگاه با ارائه محصولات از قبیل رنگ ضد رسوب ، جلبک ، خزه، پوشش محافظ لوله ها و مخازن نفتی، رنگ شب تاب، پوشش پلی پوریا جهت کف سازی،فوق آبگریز منسوجات ، پوشش فوق آبگریز و خود تمیز شونده ها، سوپر جاذب پایه پتاسیم و همچنین محصول جدید ساخت ماکت زیره کفش شرکت کرده ایم .

گفتنی است نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناورانه از ۲۴ آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده است تا ۲۸ آذر ماه ادامه دارد.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی حدود ۲۲۰۰ متر در ۴۲ غرفه ۸۰۰ محصول فناورانه خود را در دو سالن ۱۰ و ۱۱ به نمایش گذاشته است.

203/200

کد خبر: 713439

وب گردی

وب گردی