حضور غرفه محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قم در سومین نمایشگاه بین المللی کیف ، کفش ، چرم و صنایع وابسته

غرفه محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با ارائه محصول ساخت ماکت زیره کفش در سومین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش ،چرم و صنایع دستی در تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ مدیر کل برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد قم گفت : در راستای حمایت از تولید و راه اندازی محصولات دانش بنیان و تجاری سازی آنها در یکسال گذشته فعالیت های خوبی دراین زمینه انجام شده است و برنامه ریزی جهت ۱۶ محصول تجاری شده دانش بنیان در غالب ۵ مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی قم در حال فعالیت است.

علیرضا کهن در ادامه افزود :با توجه به اینکه یکی از اهداف مراکز رشد تولید محصولات داخلی بدون اتکا به واردات محصولات و مواد اولیه از کشورهای دیگر است این واحد دانشگاهی نیز با حضور جوانان نخبه که دارای ایده های اقتصادی دارای رقابت با محصولات دیگر کشور ها می باشد پیشرفت خوبی داشته است.

مدیر کل برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان استان قم با بیان نوآوری در ساخت ماکت زیره کفش در این طرح بیان داشت :در ایران صنعت ماکت زیره سازی بسیار محدود و عملکردی ضعیف داشته است با این نوآوری ماکت زیره کفش بدون دستگاه CNC ساخته می شود .

وی خاطر نشان کرد : یکی از این محصولات صنایع مربوط به تولید کفش می باشد که در حال حاضر مراحل تولید ماکت و قالب کفش بعضا از طریق دستگاههای کشور های دیگر از قبیل چین ، ایتالیا و … انجام می شود.

علیرضا کهن ادامه داد : با ارائه ایده تولید دستگاههای مربوط به مراحل تولید کفش و خود کفایی این صنعت که در آذر ماه امسال سومین نمایشگاه بین المللی کیف ، کفش ، چرم و صنایع وابسته در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار شد ، غرفه محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قم شرکت داشت .

گفتنی است :از مزایای این ماکت می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که بهای تمام شده آن نسبت به ماکتهای چینی و ترکیه ای بسیار کمتر است و از لحاظ زمان ساخت و کیفیت با رقبای خارجی بسیار متفاوت می باشد که در مدت زمان کوتاه با کیفیت عالی ساخته می شود.

203/200

کد خبر: 713441

وب گردی

وب گردی