افزایش ۸۰ درصدی سرعت دانلود به وسیله آخرین آپدیت اکس باکس وان

مسلما یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران کنسول های نسل هشتمی با آن دست و پنجه نرم می کنند، تلف شدن زمان برای دانلود آپدیت های حجیم مختلف به جای بازی کردن است.

به گزارش ایسکانیوز؛ خوشبختانه مایکروسافت با انتشار آخرین به روزرسانی اکس باکس وان نشان داده که برای راحتی کاربران کنسول خود ارزش بسیاری قائل است و می خواهد با افزایش سرعت دانلود، از سنگینی بار این مشکل بکاهد.

از این پس کاربرانی که به سرعت دانلودی بیشتر از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه دسترسی دارند، می توانند با ۸۰ درصد سرعت بیشتر به دریافت فایل ها بپردازند. این افزایش سرعت برای افرادی که سرعتی پایین تر از این میزان در اختیار دارند، به ۴۰ درصد محدود می شود.

با این حال به گفته مایکروسافت همچنان سرعت دانلود در هنگام اجرای بازی های ویدیویی پایین می آید و به خاطر فعالیت هایی که در پیش زمینه کارهای کنسول در حال اجرا هستند نمی توان از کاهش سرعت جلوگیری کرد. با این حال، ردموندی ها با انتشار این آپدیت برای سرعت دانلود متناوب هم چاره اندیشی کرده و می خواهند به میزان مشخصی ثبات را بر این مهم حاکم سازند.

در کنار مشخصات همیشگی آپدیت ها که به رفع مشکلات و بهبود راندمان کنسول می پردازند، با انتشار آخرین به روز رسانی، ویژگی استریم و پخش موسیقی در پس زمینه بسیاری از اپلیکیشن ها میسر می شود و می توانید از موزیک های خود در حین انجام فعالیت های مختلف لذت ببرید.

منبع: دیجیاتو

203/200

کد خبر: 713450

وب گردی

وب گردی