به گزارش ایسکانیوز، عباس نصوحی مدیر امور اداری واحد مبارکه و مدرس این کارگاه، در این کارگاه آموزشی، گفت: «موضوع تکریم ارباب رجوع از سال 81 بهصورت ویژه مورد توجه دانشگاه آزاد اسلامی است و در آموزههای دینی و قرآنی ما نیز به این موضوع تاکید فراوان شده است و با توجه به اهمیت گروه هدف ما که دانشجویان، دانشآموختگان و خانوادههای آنان هستند تصمیم به برگزاری این کارگاه گرفته شد و هدف اصلی آموزش همکاران دارای سمت اجرایی اعم از استاد و کارمند در مواجهه با ارباب رجوع است.»
در ادامه معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه درباره برگزاری این کارگاه، گفت: «تکریم ارباب رجوع چه در گذشته، حال و آینده از ضروریترین مباحث دانشگاه است، در این راستا هر قسمت از دانشگاه با توجه به شرایط خدمترسانی به ارباب رجوع، باید با برنامهریزی و فراهم کردن شرایط مختص آن قسمت به بهترین شکل این کار اقدام شود.»
نصوحی مدرس این کارگاه درباره اهمیت انجام کار محول شده است، افزود: «موضوع سرعت عمل در جامعه امروز در انجام کارها برای مردم بسیار اهمیت دارد چنانچه در سالهای اخیر جذب دانشجو در حال کاهش است و این مهم است که با تکریم ارباب رجوع و تنوع خدمات مورد پسند آنان و انجام امور در اسرع وقت و از همه مهمتر کیفیت بخشی به بحث آموزش و پژوهش در دانشگاه شرایط پذیرش دانشگاه از سوی دانشجویان را از بین رقبا فراهم کنیم زیرا در عرصه زیر ساختها امکانات خوبی داریم که بیشک بیشتر رقبا فاقد آن هستند پس باید مقوله تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار دهیم و هدف اصلی این کارگاه هم این موضوع است که ضرورت دارد عملیاتی شود.»
200