بروجردی: آمریکا و هم پیمانانش با پیروزی حلب، یکبار دیگر شکست خوردند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی حلب اتفاق بسیار مهمی بود؛ در واقع آمریکا و هم پیمانانش چه در اروپا و چه در منطقه با این پیروزی، یکبار دیگر شکست خوردند.

به گزارش ایسکانیوز،علاالدین بروجردی در مورد پیروزی حلب افزود: امروز همه دنیا این موضوع را باور دارد و این تصور باطلی است که فقط زور، سلاح و پول می تواند حرف آخر را بزند در حالی که اراده ملت ها مافوق این مساله است.

وی اظهار کرد: به همین دلیل به رغم اینکه ملت سوریه سال ها است که در یک محاصره گسترده اقتصادی و تسلیحاتی به سر می برد، توانست با اتحاد و انسجام ملت، دولت و ارتش این پیروزی را رقم بزنند که ما هم به نوبه خود به آنها تبریک می گوییم.
بروجردی در مورد جریان های تکفیری گفت: این یک حرکت انحرافی در جهان اسلام بود. ما اسلام را دین رحمت می دانیم. همه ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام را به جشن نشستیم و از این سیره و سنت نورانی پیامبر (ص) اعلام تبعیت می کنیم و طبیعتا همه متنفر هستند از اینکه مدعیان مسلمانی اینگونه مسلمانان را وحشیانه بکشند؛ موضوعی که در تاریخ معاصر کم سابقه بوده و به این شدت و گستردگی وجود نداشته است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: پدیده تکفیری ها را قدرت های بزرگ و آمریکایی ها و هم پیمانان منطقه ای آنها طراحی کردند.
بروجردی ادامه داد: بارها اعلام شد که مجروحین این گروه های تروریستی را در بیمارستان های رژیم صهیونیستی بستری کردند و مسئولان عالی رتبه این رژیم غاصب به عیادت آنها رفته اند.
وی در گفت و گو با ایرنا، اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد که در پشت پرده اتفاقی افتاده است و آنها افراد مسلمان نمای وحشی را آموزش و سلاح دادند و این کشتار را در جهان اسلام به راه انداختند.

302/300

کد خبر: 713545

وب گردی

وب گردی