افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش با حضور معاون اول رییس جمهور

با حضور معاون اول رییس جمهور بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش در شمال غرب تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) همزمان با میلاد نبی اکرم اسلام (ص) ، دومین مرکز بزرگ درمانی از مجموعه بیمارستان های عرفان را که در فضایی بالغ بر 31 هزار مترمربع زیربنا احداث شده است، مورد بهره برداری قرار داد.
معاون اول رییس جمهور همچنین با همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و با توضیحات مدیرعامل این مرکز درمانی، در جریان امکانات و تجهیزات مستقر در این بیمارستان قرار گرفت.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش دارای حدود 300 تخت بستری، 18 اتاق عمل، یک هزار متر مربع اورژانس همراه با 28 تخت بستری در هشت طبقه و با تخصص های مختلف احداث شده است.
بهره گیری از جدیدترین ابزار و تجهیزات روز دنیا همگام با تکنولوژی نوین پزشکی در بخش های مختلف و اتاق عمل و نیز استفاده از روش های توسعه یافته تصویر برداری پزشکی، رادیو تراپی،‌آنژیوگرافی و عروق مغز، دیالیز و غیره از جمله ویژگی های بیمارستان عرفان نیایش است.
توریست درمانی در دو جنبه مختلف با هدف پذیرش و درمان بیماران منطقه و نیز اعزام پزشک و متخصص به سایر نقاط دنیا و کشورهای منطقه با هدف تقویت گردشگری سلامت از محورهای اصلی راه اندازی این مرکز درمانی محسوب می شود.

300/302

کد خبر: 713632

وب گردی

وب گردی