پایان دومین مرحله از رقابت های رده بندی بدمینتون جوانان پسر کشور

دومین مرحله از رقابت های رده بندی بدمینتون جوانان پسر کشور با عنوان جام ' میش مرغ ' به میزبانی شهرستان بوکان در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد و در بخش انفرادی ورزشکاری از تیم خراسان رضوی و در بخش 2 نفری نیز 2 بدمینتون باز از تهران به مقام نخست رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، در بخش مسابقات انفرادی 50 ورزشکار در 49 بازی مختلف با هم رو در رو شدند و در نهایت محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافت و علیرضا کریمیان از توابع تهران دوم شد.

در همین بخش امیرعباس میرباقری از اصفهان و امیرحسین نورعلیان از تهران نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در مسابقات 2 نفری نیز که با حضور 24 ورزشکار و در قالب 12 تیم برگزار شد، عرفان شرقی پور و شباهنگ عسگری از تهران به مقام قهرمانی رسیدند و کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی از زنجان بر سکوی دوم ایستادند.

همچنین صالح سنگ تراش و مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان به همراه متین محمد رحیمی و محمد پیروت آقایی از آذربایجان غربی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش 2 نفری نیز عرفان شرقی پور و شباهنگ عسگری از تهران به مقام نخست دست یافته و کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی از زنجان دوم شده بودند.

در مجموع 2 مرحله رده بندی جوانان کشور، عرفان شرقی پور و شباهنگ عسگری از تهران با کسب 300 امتیاز مقام نخست کشوری را از آن خود کرده اند.

دومین مرحله مسابقات رده بندی بدمینتون جوانان پسر کشور جام میش مرغ که از پنجشنبه، 25 آذر ماه به میزبانی بوکان در جنوب آذربایجان غربی در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان آغاز شده بود، امروز جمعه 27 آذرماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

200

کد خبر: 713662

وب گردی

وب گردی