انجمن آسایهل می تواند باعث معرفی بیشتر آن در خارج از مرزها و در سطح بین المللی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین گفت:انجمن آسایهل از لحاظ علمی نه تنها می تواند به پیشرفت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی بیانجامد بلکه می تواند باعث معرفی بیشتر آن در خارج از مرزها و در سطح بین المللی شود.

دکتر علی احد زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به دکتر میرزاده گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل نه تنها یک افتخار بزرگ برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است بلکه باعث افتخار جامعه علمی و آموزشی کشور است.

وی ادامه داد: این انجمن از لحاظ علمی نه تنها می تواند به پیشرفت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی بیانجامد بلکه می تواند باعث معرفی بیشتر آن در خارج از مرزها و در سطح بین المللی شود.

رئیس مرکز سرعین افزود:دانشگاه آزاد اسلامی می تواند از طریق انجمن آسایهل با سایر دانشگاه های برتر جهان که از لحاظ علمی و پژوهشی از جایگاه مناسبی برخوردار هستند، تعامل و تبادل دانشجو داشته باشد همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می تواند از تمامی جوانب علمی،پژوهشی و فرهنگی این انجمن استفاده کند و رشد بیشتری داشته باشد.

پذیرفته شدن مدرک دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه های معتبر جهان، افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است در حال حاضر نیز باتوجه به مدیریت دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل می توان آینده روشنتری برای دانشگاه آزاد اسلامی متصور شد

وی اضافه کرد: خوشبختانه عملکرد واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از کشور بسیار مثبت و شناخته شده است. زمانی که من معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی واحد اردبیل بودم، شاهد آن بودم که بسیاری از دانشجویان برای تخصص های لازم در دانشگاه های معتبر جهان به کشور های خارجی سفر می کردند و مدارک آنها به راحتی پذیرفته می شد.

دکتر احد زاده در پایان تاکید کرد: پذیرفته شدن مدرک دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه های معتبر جهان، افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است در حال حاضر نیز باتوجه به مدیریت دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل می توان آینده روشنتری برای دانشگاه آزاد اسلامی متصور شد.

701/700

کد خبر: 713708

وب گردی

وب گردی