برگزاری چهار همایش داخلی علمی پژوهشی در واحد آستارا

به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش چهار همایش علمی پژوهشی توسط با مشارکت رشته های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا با عناوین مختلف برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر انجام فعالیت های پژوهشی را در الویت قرار داده و در این راستا سیاست ها و برنامه های پژوهشی مختلفی را تدوین کرده و در دستور کار خود قرار داده است.

در هفته پژوهش، واحدهای این دانشگاه به منظور تشویق پژوهشگران و همچنین ترویج بیشتر پژوهش در میان دانشجویان، مراسم هایی به نام تقدیر از پژوهشگران برتر را برگزار می کند.

به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش چهار همایش علمی پژوهشی توسط با مشارکت رشته های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا با عناوین مختلف برگزار شد . در این همایش ها مقاله هایی در رشته ها باعناوین مختلف در رشته های کشاورزی ، ادبیات فارسی ، مدیریت دولتی در مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری توسط دانشحویان واستادان ارائه شد که با استقبال گرم شرکت کنندگان مواجه شد .

آزادخلیلی موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در این زمینه اظهار داشت : پژوهش وآموزش لازمه یکدیگر بوده وپیشرفت وتعالی هریک این دو مقوله به پیشرفت وتوسعه دیگری بستگی دارد وتوجه ویژه به آنها سعادت جامعه را تضمین می کند .

203/200

کد خبر: 713741

وب گردی

وب گردی