بامعرفی دانشگاه، بیش از 400 دانشجو از تسهیلات اعتباری بانک ملی استفاده کردند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارگفت: با تفاهم صورت گرفته با بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ومعرفی این واحد دانشگاهی تاکنون بیش از 400 نفر از دانشجویان از تسهیلات مالی این بانک جهت پرداخت شهریه استفاده کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از بازدید از بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: با تفاهم صورت گرفته با بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ومعرفی صندوق رفاه دانشجویان، تاکنون بیش از 400 نفر از دانشجویان از تسهیلات مالی تا سقف 100 میلیون ریال این بانک جهت پرداخت شهریه استفاده کرده اند.

دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار صبح امروز در بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور یافت و با حمید صفری، رئیس این شعبه در خصوص مسائل مالی و تسهیلات اعتباری استادان، دانشجویان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات رئیس و کارکنان شعبه واحد گرمسار در ارائه تسهیلات و خدمات بانکی مورد نیاز استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، تغییرات صورت گرفته در دکوراسیون داخلی بانک را مناسب و در خور شأن این شعبه ارزیابی کرد.

حمید صفری، رئیس بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم ضمن تشکرو خیرمقدم به دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اهتمام این شعبه برای ارائه تسهیلات و خدمات مورد نیاز استادان، کارکنان و دانشجویان را یادآور شد و گفت: در راستای تفاهم های صورت گرفته با واحد گرمسار خدمت رسانی به دانشگاهیان در راس برنامه های این شعبه قرار دارد.

صفری از حمایت های سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از این شعبه قدردانی و گزارشی از تسهیلات ارائه شده این بانک به استادان، دانشجویان و کارکنان ارائه کرد.

200/202

کد خبر: 713869

وب گردی

وب گردی