پنجمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری فردا با حضور رییس مجلس برگزار می شود

پنجمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری ۲۹ آذر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، پنجمین همایش ملی نقش پژوهش درفرایند قانونگذاری به همت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دوشنبه (29 آذر ماه) برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در این همایش با حضور علی لاریجانی ریاست محترم مجلس برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این همایش یک روزه که در تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهشهای مجلس، امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس، عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان قانون اساسی و عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور، سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است در پنجمین همایش ملی نقش پژوهش درفرایند قانونگذاری جمعی از مقامات کشوری و لشگری، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، اندیشمندان، انجمن‌های علمی و مسئولان و مدیران پژوهشکده‌های کشور حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است هدف از برگزاری این همایش تبادل اندیشه‌ها و تجارب حوزه علمی و پژوهشی کشور بین بخش‌های مختلف علمی و کارشناسی و مرکز پژوهش‌های مجلس است تا از این طریق زمینه استفاده هرچه بیشتر از بدنه پژوهشی کشور در امر تقنین فراهم شود.

302/300

کد خبر: 713870

وب گردی

وب گردی