بازداشت عوامل سرقت‌های سریالی از گاوداری‌ها در نظرآباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفت: 11 نفر در رابطه با سرقت‌های سریالی از گاوداری‌ها در نظرآباد و دماوند بازداشت شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، پس از بازداشت 11نفر تبعه کشور افغانستان که اقدام به سرقت مسلحانه به عنف با سلاح‌های گرم و سرد کرده بودند گفت: در روزهای اخیر تعدادی از شهروندان با مراجعه به دادستانی نظرآباد شکایتی را طرح کردند که افرادی با اعمال خشونت اقدام به سرقت مسلحانه از گاوداری‌های آن‌ها کرده‌اند.

محمدقیومی اضافه کرد: این افراد سرقت خود را همراه با آزار و اذیت، ضرب و جرح انجام می‌دادند که با توجه حساسیت موضوع، مراتب جهت شناسایی متهمان به سپاه شهرستان ارجاع داده شد و پس از تحقیقات اولیه و بررسی شواهد، 11 متهم شناسایی و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد توضیح داد: از محل دستگیری متهمان، چندین فقره سلاح سرد و 2 عدد سلاح کمری پلاستیکی که در سرقت استفاده می‌شده به همراه برخی اقلام مسروقه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه افراد بازداشتی به موارد متعددی از سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: متهمان پس از مواجهه حضوری با تعدادی از شاکیان، شناسایی شده و به تعداد 30 فقره سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف از جمله نظرآباد و دماوند اذعان کردند.

قیومی در پایان اظهار کرد: تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد برای صدور رای در دست بررسی است.

700700

کد خبر: 713896

وب گردی

وب گردی