CNCشش محوره در رقابت با  نمونه وارداتی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی می تواند به وزارت علوم برای تحقق هدف ماموریت گرا کردن دانشگاه ها کمک کند، گفت: دانشگاه علمی کاربردی در بخش ارائه فناوری ها پیشرفت بسیاری داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در غرفه دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی پیشرفت های بسیاری داشته است که این پیشرفت ها در بخش ارائه فناوری ها نمود بسیاری دارد به طوری که نمونه های پژوهشی بسیار خوبی در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه داده اند.

دکتر فرهادی اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک هاورفن در نمایشگاه هفته پژوهش عرضه کرده که کاربری آن برای پرورش ماهی است به این صورت که در اماکن مناسب برای پرورش ماهی که برای جلوگیری از صدمه خوردن ماهی ها نمیتوان از قایق استفاده کرد از این دستگاه استفاده می شود.
وزیر علوم عنوان کرد: همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی یک CNCشش محوره ارائه داده که نمونه پیشرفته تری از نمونه وارداتی است.
وی با تاکید بر هدف وزارت علوم مبنی بر ماموریت گرا کردن دانشگاه ها گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی بسیار میتواند در امر ماموریت گرا کردن دانشگاه ها به وزارت علوم کمک کند زیرا این دانشگاه همانطور که از عنوانش مشخص است دانشگاهی برای ارائه آموزش های تئوریک همراه با کار عملی است.

200/202

کد خبر: 713905

وب گردی

وب گردی