لنوو در سال 2017 پروژه تانگو را وسعت خواهد بخشید

پس از معرفی Phab 2 Pro که اولین موبایل با پشتیبانی از پلتفرم تانگوی گوگل به شمار می رود، به نظر می رسد که لنوو قصد دارد همین مسیر را ادامه دهد.

به گزارش ایسکانیوز، همان طور که می دانید تانگو (Tango) فناوری واقعیت افزوده گوگل است و بُعد تازه ای را به اپلیکیشن ها، بازی ها و دیگر برنامه های کاربردی خواهد آورد و همان طور که در معرفی اسمارتفون 6.4 اینچی Phab 2 Pro نشان داده شد، استفاده های فناوری AR هیچ حد و مرزی ندارد، ضمن اینکه گوگل و لنوو دو نیروی اصلی در پیشبرد این حوزه به شمار می روند.

مشخصاً لنوو از تانگو با گوگل بسیار خوشحال است و ساخت دومین تلفن همراه بر اساس این فناوری را در دستور کار دارد. «جف مردیث» مدیر بخش اندروید و کروم در این کمپانی چینی می گوید گام طبیعی بعدی شرکت های مختلف در سال 2017، معرفی موبایل هایی با پشتیبانی از این فناوری است.

چندی پیش مطلع شدید که ایسوس هم در CES 2017 به این حوزه می پیوندد و به نظر می رسد در سال آتی میلادی شاهد تحولاتی در بخش واقعیت افزوده مبتنی بر موبایل خواهیم بود. «مردیث» اظهار داشت با توجه به تلاش دیگر شرکت ها، طبیعیست که لنوو نیز برنامه مشابهی را در پیش گیرد.

گفتنیست با توجه به اینکه Phab 2 Pro وارد بازار شده، مشخص است که لنوو چندین گام جلوتر از دیگر تولیدکنندگان قرار گرفته و بنابراین طبیعتاً محصولی پیشرفته تر را روانه بازار خواهد نمود. البته ورود بیشتر فعالان صنعت تلفن همراه به این حوزه، طبیعتاً به سود همگان خواهد بود.

علاوه بر این، دیوایس عظیم الجثه لنوو چندان گران قیمت هم نیست و بنابراین دیگر شرکت ها مجبورند فاکتور هزینه را نیز در تولیدات خود مد نظر قرار دهند. با این تفاسیر، به نظر می رسد آینده روشنی پیش روی واقعیت افزوده و پروژه تانگوی گوگل قرار دارد، و سال آینده خبرهای بیشتری در این رابطه خواهیم شنید.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 713918

وب گردی

وب گردی