آسایهل گامی مثبت جهت ارتباط دوسویه و پویا بادانشگاه های معتبر و برتر جهانی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان گفت:با توجه به فرصت پیش آمده در انجمن آسایهل به نظر می رسد دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و با مدیریت دکتر میرزاده ، در سیاست ها و استراتژی های خود تغییرات مثبتی را ایجاد کند و رابطه دوسویه و پویا با دانشگاه های معتبر و برتر جهانی ایجاد کند.

دکتر علی روشنایی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در انجمن آسایهل گفت: من به عنوان عضوی از دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوشحال هستم که دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: انجمن آسایهل یکی از بزرگترین اتحادیه های آموزشی در سطح جهان است که در جنوب شرقی آسیا فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر 239 دانشگاه و موسسات آموزش عالی معتبر در نقاط مختلف جهان عضو آن هستند. انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل فرصتی مناسب برای دانشگاه آزاد اسلامی و کشور ایران است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان افزود: ما در تئوری های جامعه شناسی از جمله امانوئل کاستل این دوره را به عنوان عصر اطلاعات و شبکه ها می نامیم بنابراین با توجه به فرصت پیش آمده به نظر می رسد دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و باتوجه با مدیریت دکتر میرزاده ، در سیاست ها و استراتژی های خود تغییرات مثبتی را ایجاد کند و رابطه دوسیه و پویا با مجموعه های معتبر و برتر دانشگاهی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: من تصور می کنم با توجه به حضور دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای اجلاس آسایهل در زمینه های مختلف می توان اقدامات بسیاری انجام داد که تبادل دانشجویان و افزایش منابع دو مورد از آنهاست.

دکتر روشنایی بیان کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می تواند زمینه های نو و جدید فعالیت های پویاتری را دنبال کند که از جمله آن می توان به توریسم آموزشی و پژوهشی اشاره کرد همان طور که می دانید دانشگاه آزاد اسلامی صدها شعبه در سراسر ایران دارد این شبکه که در نقاط مختلف کشور با آب هوای گرم و کویری، کوهستانی و معتدل و مرطوب گسترش پیدا کرده است، پتانسیل های توریستی نیز دارد که در قالب توریسم آموزشی و پژوهشی می توان یکسری فعالیت های سیستماتیک بین المللی را ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: در زمینه های دیگر می توان به انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک بین المللی اشاره کرد و با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تخصص بالایی در انجام پروژه های تحقیقاتی دارند می توان از درایت دکتر میرزاده بهره برد و با مطالعات لازم از فرصت پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کرد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان افزود: دکتر میرزاده به عنوان یک شخصیت برتر علمی، استحقاق چنین جایگاهی در سطح بین المللی را داشتند و موجب مباهات و خوشحالی ما است که وی به عنوان ریاست هیات امنای اجلاس آسایهل انتخاب شده اند.

701/700

کد خبر: 713938

وب گردی

وب گردی