پیش‌فروشان بخش مسکن باید مجوز پخش آگهی داشته باشند

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: لازم است انبوه‌سازان و فعالان بخش ساختمان قبل از انتشار هرگونه آگهی در روزنامه‌ها یا پخش در صداوسیما مجوزات لازم را از اداره کل راه و شهرسازی دریافت نمایند.

به گزارشایسکانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، ایمان طاهر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در مصاحبه حضوری به کارشناس خبر گفت: در جهت تضمین حقوق شهروندان و پیش خریداران مسکن لازم است انبوه‌سازان و فعالان بخش ساختمان قبل از انتشار هرگونه آگهی در روزنامه‌ها یا پخش در صداوسیما مجوزات لازم را از اداره کل راه و شهرسازی دریافت نمایند.

وی افزود: بر اساس این مجوز پیش فروشنده می‌تواند اقدام به انتشار آگهی در رسانه‌ها نماید.

طاهر متذکر شد: قطعاً لازم است در آگهی منتشر شده شماره و تاریخ اخذ مجوز اعلام گردد ضمن آنکه اسامی و مشخصات کلیه فعالان بخش مسکن که توانسته باشند تا به امروز از اداره کل راه و شهرسازی مجوزات لازم را اخذ نموده باشند در سایت www.isfrud.ir درج شده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم ثبت قرارداد پیش‌فروش ساختمان در دفترخانه اسناد رسمی توسط پیش خریداران از رسانه‌ها خواست تا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و قبل از انتشار آگهی، مجوز انتشار آگهی را از پیش فروشنده اخذ نمایند تا مردم متضرر نشوند.

مدیر مسکن و ساختمان در خصوص تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر می‌یابد هشدار داد و گفت: هرگونه تبلیغات در هرگونه مرجعی باید با اعلام شماره نامه و تاریخ مجوز باشد ضمن آنکه اسامی افراد دارای مجوز در سایت مذکور قابل روئیت است.

402/101

کد خبر: 713985

وب گردی

وب گردی