نمایشگاه طراحی در واحد علی آباد کتول برگزار می شود

دبیر کانون طراحی و نقاشی واحد علی آباد کتول گفت: ثبت نام برای کلاس های طراحی و نقاشی زمان مشخصی ندارد و دانشجویان در طول ترم هر زمان که بخواهند می توانند برای ثبت نام اقدام کنند اما پیشنهادم به دانشجوایان این است که برای حضور در کلاس های طراحی از ابتدای شروع دوره ثبت نام کنند.

الهام برغمدی درباره نحوه فعالیت های کانون طراحی و نقاشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، به ایسکانیوز، گفت: از ابتدای فعالیت من به عنوان دبیر کانون طراحی و نقاشی در واحد علی آباد کتول، با همکاری مسوولان دانشگاهی مکانی برای فعالیت های آموزشی کانون در نظر گرفته شد و در زمان هایی که در دانشگاه حضور دارم حدود 3 جلسه برای دانشجویان کلاس آموزشی برگزار می کنم.

او ادامه داد: استقبال دانشجویان از این کلاس ها بسیار خوب است و دانشگاه هیچگونه وجهی را در قبال این آموزش ها دریافت نمی کند. کلاس ها روند خوبی دارد و چند تن از دانشجویان که از سطوح بسیار مبتدی این کلاس ها را آغاز کرده اند در حال حاضر توانایی طراحی آناتومی را دارند.

وی افزود: در زمینه نقاشی هم در تابستان امسال کلاس هایی را برگزار کردم که چون دانشجویان تعطیلات را پشت سر می گذرانند، برای خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه برپا شد که در این طرح هم استقبال بسیار راضی کننده بود.

دبیر کانون طراحی و نقاشی واحد علی آباد کتول درباره برنامه های آینده این کانون، گفت: در حال حاضر هم تصمیم داریم چند کارگاه دیگر مثل خطاطی و منبت کاری برگزار کنیم که نیازمند مکان و اطلاع رسانی است که با توجه به اینکه اواخر ترم مهر ماه است، اجرای این برنامه ها به ترم بعد موکول خواهد شد.

وی افزود: کلاس های طراحی به مدت یک سال است که برگزار می شود و پیشرفت دانشجویان به گونه ای است که تصمیم دارم از طراخی های کارآموزاناین کانون نمایشگاه برگزار کنم و برپایی نمایشگاه به روزهای پایانی این ترم موکول می شود و هنوز مکانی برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته نشده است.

برغمدی ادامه داد: ثبت نام برای این کلاس ها زمان مشخصی ندارد و دانشجویان در طول ترم هر زمان که بخواهند می توانند برای ثبت نام اقدام کنند اما پیشنهادم به دانشجوایان این است که برای حضور در کلاس های طراحی از ابتدای شروع دوره ثبت نام کنند.

او درباره نحوه عضو گیری در ابتدای فعالیت کانون طراحی ونقاشی، گفت: در ابتدای فعالیت این کانون پیامکی به شکل همگانی برای همه دانشجویان از طرف دانشگاه ارسال شد و از این طریق اطلاع رسانی صورت گرفت.
وی افزود: دانشجویانی که در کلاس های طراحی شرکت کرده اند پیشرافت بسیار خوبی داشته است و همین موضوع باعث شد تا من تصمیم بگیرم که در ابتداری سال 96 کلاس های نقاشی را راه اندازی کنم چون یکی از مقدمات نقاشی با رنگ و روغن آشنایی با طراحی است.
501500

کد خبر: 713995

وب گردی

وب گردی