از۶ مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی  واحد قائم‌شهر تجلیل شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر از انتخاب و تجلیل ۶ مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به عنوان مدارس پژوهش محور در هفته پژوهش خبر داد و تأکید کرد: مدارس دبیرستان و هنرستان سما واحد قائم‌شهر باید به کیفیت بیشتر بپردازند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد رسولی در دیدار با سرپرست واحد قائم‌شهر از دکتر ابراهیمیان و اعضای هیأت رئیسه واحد قائم‌شهر برای تعاملی که با آموزش و پرورش برقرار شده قدردانی کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این تعامل بیشتر شود و کمک کنیم که این ظرفیت در شهرستان بخوبی شناسایی شود، دو بخش دانش آموزی و معلمان بهترین گزینه برای شناسایی این ظرفیت هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با وجود ظرفیت‌های موجود در بخش آموزش و پژوهش یک برند عالی در کشور و یک دانشگاه مادر و سمبل افتخار در استان مازندران است.

وی یکی از راه‌های کیفیت بخشی به آموزش را ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان عنوان کرد و افزود: معلمان برای ادامه تحصیل با ورود به دانشگاه می‌توانند به این ظرفیت کمک کنند و دانش آموزان نیز بعد از پایان دوره تحصیل در مدرسه و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالا‌تر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بیایند.

رسولی ورود دانش آموزان را به فضای دانشگاه خوب ارزیابی کرد و گفت: این امر به مبانی رفتاری و شخصیتی دانش آموزان کمک می‌کند و دانش آموز تشویق می‌شود برای ورود به این فضا تلاش بیشتری انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان باید همه تلاش کنند تا این افتخار حفظ شود، اظهار کرد: با توسعه دانشگاه و استقرار آن در شهرستان آسیب‌های اجتماعی کمتر، فرهنگ توسعه و سبک زندگی مردم تغییر خواهد کرد.

200/202

کد خبر: 714003

وب گردی

وب گردی