هیجدهمین جلسه شورای تخصصی برنامه ریزی استان اردبیل برگزار شد

هجدهمین جلسه شورای تخصصی برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در راستای تدوین پیش بینی بودجه 96 در سالن جلسه مجتمع شاهد واحد اردبیل و با حضور اعضای این شورا برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رئیس شورای تخصصی برنامه ریزی استان بر اجرای دقیق بخشنامه تهیه و تدوین بودجه سال 96 با رویکرد صرفه جویی و اصلاح هزینه کرد حسابها و همچنین در آمدهای شهریه ای و غیر شهریه ای با رویکرد 81 به 19 تاکید کرد.

محمد روحی عیسی لو گفت: ‹‹همکاران بودجه سال 96 را بر مبنای اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی تدوین کنند››.

وی اظهار کرد: ‹‹با توجه به گذشت بیش از 7ماه از سال مالی 1395 و عملکرد هفت ماهه واحدهای دانشگاهی می توانند برای سال 95 نیز تراز برآوردی نوع دوم بصورت تقریبا واقعی برآورد نمایند››.

در این جلسه، دبیر شورای برنامه ریزی استان از کارهای انجام شده توسط همکاران برنامه وبودجه در واحدها و مراکز دانشگاهی استان گزارشی ارایه کرد.

بهمن شارقی به عنوان نمونه فایل پیش بینی بودجه واحد پارس آباد را به صورت آموزشی برای اعضا شرح و بر رفع ایردات و نحوه محاسبه و بودجه ریزی مطابق بخشنامه ها را که در واحد مرند نیز توسط مدیر کل برنامه و بودجه ارائه شده بود،تاکید کرد.

وی از حاضرین خواست نسبت به اصلاح بودجه واحد ها اقدام و از فرصت 3 روزه مجدد برای رفع موارد اشاره شده، اقدام کنند.

شارقی گفت: ‹‹ واحد ها نسبت به اصلاح نحوه محاسبه نسبت درآمدهای شهریه ای و غیر شهریه ای و بودجه های تکلیفی ، هزینه های عمرانی و طرح شفا ، درآمدهای دانش بنیان، اعتبار برای بازخرید و اعتبار برای جذب و ارتقاء هیات علمی ،رشته های جدید مراکز رشد و پارکهای فناور ،و اختصاص بودجه های بخشی و فرا بخشی برای حوزه های مختلف دانشگاه و.... اقدام و پس از تایید مسولین مربوطه به استان ارسال کنند››.

کد خبر: 714069

وب گردی

وب گردی