بازدید دکتر میرزاده به همراه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی از غرفه استان اردبیل

هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی،پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 24 آذرماه 95 لغایت 28 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور کلیه ی واحدهای دانشگاه آزاداسلامی درحال برگزاری است .

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونان و مدیران کل از غرفه واحد اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام آشنایی با بیشتر محصولات استان از جمله اشاره به دستگاه شیکر انکوباتور تلسکوپی، سنگ عقیقانه و عسل شیر، بر تجاری سازی محصولات و میزان ریالی و همچنین میزان سرمایه گذاری و بازگشت آن تاکید کرد.

علی راهنمایی؛ دبیر شورای پژوهش و فناوری استان نیز به ارائه توضیحات از محصولات ارائه شده در غرفه ی استان اردبیل و روند توسعه ای شرکت های دانش بنیانی دانشگاه آزاد اسلامی استان پرداخت.

در این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوی برگزار شده بود استان اردبیل با بیش از 16 عنوان محصول از واحدهای اردبیل (8عنوان) و خلخال(7عنوان) در غرفه شماره 17 سالن 10 و 11 نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشت.

200

کد خبر: 714070

وب گردی

وب گردی