هفتمین  نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در خراسان شمالی برگزار می  شود

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی از برگزاری هفتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته، دام و طیور و گل گیاه از ۲۹ آذر ماه تا سوم دی ماه در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ؛حسن نامجو رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی اظهارداشت: این نمایشگاه ساعت ۱۶ امروز با حضور مسئولین ارشد استانی در محل نمایشگاه دایمی بجنورد برگزار می شود.

وی تعداد شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه را حدود ۶۰ شرکت اعلام کرد که از ۶ استان تهران، خراسان رضوی، البرز، مازندران، گلستان و گیلان در نمایشگاه حضوردارند.

نامجو خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال، ادوات کشاورزی، ماشین آلات، سیستم های آبیاری نوین و تحت فشار از قبیل لوازم، لوله و فیلتراسیون و پمپ و هر آنچه در بحث آبیاری تحت فشار مورد نیاز است آماده بازدید برای علاقه مندان است.
وی عرضه انواع و اقسام دنباله بند، تراکتور و کمباین را از دیگر غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه دانست و افزود: در راستای رفع نیاز مردم نیز ۶ شرکت تولید کننده گل و گیاه از استان های مختلف اقدام به عرضه گل های آپارتمانی و زینتی به قیمت بسیار پایین برای مردم می کند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی به حضورشرکت هایی در بحث اجرای استخر آبیاری در نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: همچنین نهاده های کشاورزی و کود و سم نیز در نمایشگاه برای بهره برداران عرضه می شود.
نامجو یادآور شد: تعدادی از کارخانجات خوراک دام از خراسان شمالی، رضوی و گلستان و چهار شرکت تولید کننده صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز محصولات خود را به صورت مستقیم در نمایشگاه عرضه می کنند.

وی تصریح کرد: برای بازدید همه آحاد جامعه نیز برنج توسط دو تولید کننده، لبنیات با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف و صنایع غذایی و بسته بندی با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

وی تفاوت نمایشگاه امسال رادر حضور پررنگ شرکت های ماشین آلات، آبیاری و خوراک دام دانست که قابل مقایسه با نمایشگاه های گذشته نیست.

وی افزود: تقریبا تمامی نمایندگی های ماشین آلات از قبیل تراکتورسازی تبریز و سیرجان در نمایشگاه حضور دارند.
نامجو هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال دانش و تکنولوژی و معرفی شرکت های فعال در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته و بازاریابی این محصولات اعلام کرد.

وی متذکر شد: در پایان نمایشگاه بعد ازارزیابی شرکت ها در زمینه های چیدمان، حضور هر ساله در نمایشگاه، ارایه تکنولوژی جدید و نحوه ارایه توضیحات از چند شرکت برتر تقدیر و به همه شرکت کنندگان لوح سپاس داده می شود.

کد خبر: 714081

وب گردی

وب گردی