مفتخریم شخصیت برتر علمی به عنوان ریاست هیات امنای آسایهل انتخاب شده  است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: افتخار بزرگی برای کشور است که یک شخصیت برتر علمی به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل انتخاب شده است.

دکتر وحید فلاح در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به تاثیر همایش هایی که در راستای کاهش های آسیب های اجتماعی در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود گفت: خوشبختانه همایش های بسیاری در این راستا در واحد های مختلف برگزار می شود در این زمینه واحد ساری از جمله واحد هایی است که از تجربیات اساتید روانشناسی برای برگزاری این همایش ها استفاده می کند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش ها با توجه به سرفصل های دروس روانشناسی می تواند بسیار موثر واقع شود علاوه بر آموزه هایی که در همایش ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود ما تلاش می کنیم که مهارت های 10 گانه زندگی موفق را به دانشجویان یادآوری کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری افزود: در بسیاری از موارد دانشجویان به ما مراجعه می کنند و در خواست برگزاری همایش هایی با محوریت های اجتماعی و فرهنگی را دارند برای مثال یک کارگاه در زمینه آسیب های اجتماعی مانند طلاق و کارهای دیگر با موضوع رفتار های پیش از ازدواج در واحد ساری برگزار شد.

وی اضافه کرد: کارگاه هایی که در راستای مهارت های 10 گانه زندگی به صورت مستمر در واحد ساری برگزار می شود با استقبال دانشجویان مواجه می شود.این کارگاه ها باعث افزایش آگاهی دانشجویان شده و آنها می توانند آموزه های این کارگاه ها را به صورت عملی در زندگی خود استفاده کنند.

دکتر فلاح با اشاره سایر برنامه های واحد ساری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: یکی دیگر از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نصب بنرهای مربوط در این حوزه در فضای دانشگاه است و دانشجویان ما در زمینه طراحی بنرها و بروشورها بسیار فعال هستند و برای برگزاری برنامه های اجتماعی واحد پیشقدم می شوند.

وی با اشاره با موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه اجلاس آسایهل گفت: آسایهل یکی از بزرگترین اتحادیه های علمی است که در جنوب شرقی آسیا به فعالیت می پردازد و دکترمیرزاده بر اساس سیاست های آسایهل به مدت 2 سال به عنوان ریاست هیات امنای این انجمن برگزیده شده اند که افتخار بزرگی برای کشور است که یک شخصیت علمی به عنوان ریاست هیات امنای این انجمن علمی انتخاب

شده اند.

701/700

کد خبر: 714113

وب گردی

وب گردی