اجرای موسیقی سیناترا، کوهن و... در تالار وحدت

کنسرت آهنگ‌های معروف دهه 50 تا 80 میلادی در حالی روی صحنه تالار وحدت می‌رود که بلیت‌های آن در فاصله کوتاهی به فروش رفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، نیما فاتحی علت انتخاب این آهنگ‌ها را از یک‌سو ماندگاری آن‌ها در ذهن علاقه‌مندان موسیقی و از سوی دیگر محتوای فاخر آن‌ها دانست.

فاتحی در توضیح این مطلب افزود: در حال حاضر جهان به شدت به سمت مصرف‌گرایی رفته است و برای همین جریانی به‌وجود آمده که در آن تولید محتوای اصیل در هنر به خاطر سرعت از نظر کیفیت دستخوش تغییر شده که این امر در تولید آثار موسیقایی هم دیده می‌شود. برای همین ما تصمیم گرفتیم با ترکیبی از آهنگ‌های قدیمی که تا به امروز همچنان طرفداران خود را دارد نشان دهیم و به این ترتیب علاقه‌مندان را در حال و هوای آن آثار ماندگاری که در گذشته خلق شده‌اند ببریم.

او درباره قطعاتی که قرار است اجرا شوند گفت: آهنگ‌هایی از فرانک سیناترا، لئونارد کوهن، الویس پریستلی، ماری هاپکینز و چند نفر دیگر انتخاب شده است.

فاتحی در انتها درباره کسانی که در این اجرا همکاری دارند افزود: اجرای این کنسرت توسط گروه کر آواری ماهان است که در جشنواره فجر دوبار حائز مقام اول و دوم شده است و در فستیوال‌های خارجی نیز موفق به دریافت دیپلم برنز و نقره شده. همچنین نوازندگان کنسرت یک ارکستر پاپ – کلاسیک شامل یک گروه زهی، یک گروه بادی و نوازندگان گیتار، درامز، بیس و پیانو هستند که با مشارکت گروه کاما به اجرا می‌پردازند.

این کنسرت 12 دی‌ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

502500

کد خبر: 714222

وب گردی

وب گردی