مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس سما لنگرود برگزار شد

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس سما لنگرود با حضور معاون سما، کارکنان مدارس و اولیا دانش آموزان و قهرمان پاراالمپیک در مدرسه دخترانه سما ، برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما لنگرود اظهار کرد: یکی از اهداف هم‌راستا با اهداف آموزش و پرورش در مدارس سما، تربیت نسلی شاداب و با نشاط است که در کنار آموختن علوم مختلف، از سلامتی و تحرک لازم برخوردار باشند.

زارع با توجه به نقش انکارناپذیر مدارس به عنوان اصلی‌ترین و تاثیرگذار‌ترین کانون حضور دانش‌آموزان افزود: همه مدیران مدارس با مشارکت کارکنان اجرایی، معلمان، دانش‌آموزان، اولیا، ورزشکاران و مسئولان اداره‌های آموزش و پرورش و تربیت بدنی در راستای برگزاری المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای اقدام نمایند.

وی بیان داشت: کلیه دانش آموزان مدارس سما در مقاطع مختلف در طول اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در فرایندهای ورزشی با هدف تقویت مشارکت عمومی با استفاده از ظرفیت های موجود و تقویت بازی های بومی محلی شرکت می کنند.

زارع خاطرنشان کرد: بازی‌ها و رقابت ورزشی همواره به عنوان جاذبه‌های تربیت بدنی در مدارس بوده که مورد علاقه دانش‌آموزان است که با اجرای این بازی و رقابت‌ها، علاوه بر افزایش مهارت‌های ورزشی و گذران لحظات شاد و بانشاط، تجربه‌های اجتماعی و اخلاقی را به دانش‌آموزان ارزانی می‌کند.

از نکات قابل توجه این افتتاحیه، حضور سامان رضی، وزنه بردار ۹۷کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری پارالمپیک کشورمان و عنوان دار پاراالمپیک و نفر چهارم پاراالمپیک ریو 2016 بود .

200/202

کد خبر: 714386

وب گردی

وب گردی