آزمون متمرکز دکتری تخصصی ۶ اسفند ماه برگزار می شود/ ثبت نام در سایت سازمان سنجش شرط شرکت در آزمون

امسال آزمون دوره دکتری تخصصی و همینطور آزمون کارشناسی ارشد همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به شکل متمرکز توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود.

سخنگوی دانشگاه آزاداسلامی، مجتبی علوی فاضل، در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: براساس تفاهم دانشگاه آزاد و سازمان سنجش و آموزش کشور، آزمون مشترک و متمرکز دکتری تخصصی به وسیله سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

رییس مرکز هماهنگی اموراستان های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد:برای تمامی داوطلبان دوره دکتری تخصصی لازم است در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کرده و داوطلبانی که در روزهای گذشته ثبت نام را انجام دادند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.
علوی فاضل ادامه داد: داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکردند و یا فقط در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کردند لازم است حداکثر تا ۳۰آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بعلاوه فقط کسانی به عنوان داوطلب در مقطع دکتری می توانند در آزمون شرکت کنند که حتما در سایت سازمان سنجش ثبت نام کرده باشند.

رییس مرکز هماهنگی اموراستان های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پذیرش برای داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی هم از طریق همین آزمون انجام می شود، اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون نمره داوطلبان استخراج می شود و داوطلبان دو انتخاب خواهند داشت، یعنی دو دفترچه انتخاب رشته به آنها داده می شود.

علوی فاضل عنوان کرد: پس از برگزاری آزمون داوطلبان در دو انتخاب برای رشته های دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها باید وارد دو سامانه جداگانه شوند.
همچنین داوطلبان برای انتخاب رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باید به آدرس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.orgمراجعه کرده و انتخاب رشته مستقلی را انجام دهند.

رئیس مرکز هماهنگی اموراستان های دانشگاه آزاد اسلامی کشورگفت: براساس نتایج آزمون متمرکز و انتخاب رشته ای که دانشگاه آزاد اسلامی بعد از نتایج انجام می شود پذیرش برای دانشگاه آزاد اسلامی به شکل جداگانه و مستقل انجام می شود.

200/202

کد خبر: 714400

وب گردی

وب گردی